Zapraszamy do kontaktu - email: kontakt@semaprint.com.pl, telefon: +48 510 043 720

Regulamin

Regulamin SEMA-PRINT SP. Z O.O.

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży; realizacji zamówień;

wysyłki zamówień i składania reklamacji.

SPIS TREŚCI

REGULAMIN

  • § 1.1 Definicje
  • § 1.2 Kontakt ze Sprzedającym
  • § 1.3 Warunki składania zamówień w firmie SEMA-PRINT
  • § 1.4 Realizacja zamówienia
  • § 1.5 Dostawa czystego towaru do zdobienia
  • § 1.6 Prawo odstąpienia od umowy
  • § 1.7 Skutki odstąpienia od umowy
  • § 1.8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  • § 1.9 Warunki składania reklamacji
  • § 2.0 Dane osobowe
  • § 2.1 Zastrzeżenia

REGULAMIN NEWSLETTERA
  • § 1.1 Definicje
  • § 1.2 Newsletter
  • § 1.3 Reklamacje
  • § 1.4 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  • § 1.5 Dane osobowe
  • § 1.6 Postanowienia końcowe

 

§ 1.1
DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Zamawiający – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.

Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedającym umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – sklep internetowy SEMA-PRINT prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.semaprint.com

Sprzedający – SEMA-PRINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem ul. Wadowska 2, 31-990 Kraków, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000979668, NIP 6782676587, nr REGON 351550912

§ 1.2
KONTAKT ZE SPRZEDAJĄCYM
  1. Adres pocztowy: ul. Wadowska 2, 31-990 Kraków
  2. Adres e-mail: kontakt@semaprint.com.pl
  3. Telefon: +48 510 043 720

§ 1.3
WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ W FIRMIE SEMA-PRINT
  1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem wiadomości e-mail lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie: www.semaprint.com.pl.
  2. Kontakt z biurem obsługi klienta możliwy jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adresem mailowym kontakt@semaprint.com.pl lub numerem tel.: +48 510 043 720.
  3. Zamówienie wysyłane elektronicznie przez przedstawiciela Zamawiającego jest potwierdzeniem, że przedstawiciel posiada prawo do jego złożenia.
  4. Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą złożenia kompletnego Zamówienia.
  5. Do realizacji zamówienia Sprzedający przystępuje wówczas, gdy:
    5.1.Zamawiający prześle droga mailową wszelkie szczegóły dotyczące zamówienia, tj.:
    a) wybrany rodzaj odzieży wraz z krojami, kolorystyką, wielkością zdobienia oraz jego u miejscowieniem na odzieży, a także wraz ze wskazanym, wybranym rozmiarem/rozmiarami odzieży (tzw. rozmiarówką),
    b) poprawnie przygotowane pliki graficzne do znakowania – w przypadku znakowania sitodrukiem, termotransferem, haftem komputerowym, folią flex wymagane są pliki graficzne zapisane wektorowo w formacie PDF;
    5.2. Jeżeli Zamawiający nie określi dokładnego umiejscowienia zdobienia na produkcie, zdobienie wykonywane jest zgodnie ze standardami Sprzedającego, według wzoru zawartego poniżej.
    5.3. Zamawiający dokona pełnej przedpłaty za założone zamówienie, a płatność zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedającego.
    5.4. Sprzedający dopuszcza płatność odroczoną, po wcześniejszej weryfikacji danego Zamawiającego w Euler Hermes/ Allianz Trade lub innym podmiocie ubezpieczeniowym wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku opóźnienia w płatności zostaną naliczone z tego tytułu odsetki ustawowe.
    5.5. W przypadku, gdy Zamawiający posiada zaległe płatności, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji kolejnego Zamówienia do czasu uregulowania zaległych płatności.
    5.6. Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych.
    5.7. Termin realizacji zamówienia podany przy wcześniej przygotowanej wycenie zamówienia liczony będzie od momentu spełnienia przez Zamawiającego ostatniego z warunków rozpoczęcia realizacji zamówienia wskazanych w pkt. 3 powyżej.
    5.8. Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Zamawiającemu w formie wiadomości e-mail na wskazany przez niego w zamówieniu adres e-mail.
  6. Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą złożenia kompletnego zamówienia.
  7. Po przyjęciu zamówienia do realizacji, Zamawiającemu nie przysługuje możliwość rezygnacji i modyfikacji złożonego zamówienia.
  8. Zamawiający oświadcza, że posiada pełne prawa autorskie majątkowe do projektu graficznego lub logotypu, który przekazuje Sprzedającemu celem wykonania zdobienia albo wszelkie niezbędne zgody wymagane do ich wykorzystywania (np. licencje). Wszelkie roszczenia kierowane do Sprzedającego przez podmioty trzecie będą niezwłocznie przesyłane do Zamawiającego. Sprzedający obciąży Zamawiającego wszelkimi poniesionymi kosztami wynikającymi z roszczeń podmiotów trzecich kierowanych do Sprzedającego. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zamówienia, w przypadku zgłoszenia naruszenia praw autorskich, licencji itp. przez osoby trzecie.
  9. Faktury proforma jak i faktura VAT wysyłane są w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail. Faktury w formie papierowej wysyłane są tylko i wyłącznie na prośbę Zamawiającego.
  10. Ze względu na specyfikę procesu produkcyjnego, ilość dostarczonego towaru może różnić się od ilości zamówionej o ok. +/-2% dla każdej pozycji Zamówienia. Zamawiający składając Zamówienie akceptuje możliwość powstania ewentualnych różnic i zobowiązuje się do akceptacji odchyleń ilościowych mieszczących się we wskazanym wyżej przedziale. Zamawiający zobowiązuje się również do dokonania dopłaty za towar stanowiący nadwyżkę względem towaru zamówionego, zgodnie ze zdaniem pierwszym niniejszego pkt. Spółka SEMA-PRINT zwróci Klientowi kwotę różnicy kosztów towarów w przypadku, gdy ilość towaru zamówionego byłaby niższa niż ilość towaru dostarczonego.
  11. W przypadku towaru powierzonego, Sprzedający zastrzega sobie prawo do dostarczenia do 5% mniejszej ilości sztuk względem złożonego zamówienia. Jest to związane z ryzykiem uszkodzenia znakowanej odzieży i wystąpienia ewentualnych odpadów produkcyjnych. Zamawiający oświadcza, że składając zamówienie akceptuje powyższe warunki oraz zobowiązuje się dostarczyć nadwyżkę towaru powierzonego na ewentualny rozdruk czy wykonanie prób. Ilość dostarczanego towaru przeznaczonego na rozdruk czy wykonanie prób Zamawiający ustali każdorazowo indywidualnie z przedstawicielem Sprzedającego podczas składania zamówienia.
  12. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powierzonego przez Zamawiającego towaru spowodowane podwyższonym ryzykiem związanym ze specyfiką materiału, na którym będzie wykonywane zdobienie, co może wiązać się z wystąpieniem różnego rodzaju uszkodzeń (np. przypalenia, wykurcz materiału podczas wygrzewania nadruku w prasach transferowych lub w tunelach suszących). Przed przyjęciem powierzonego zdobienia Zamawiający jest informowany o możliwości uszkodzenia powierzonego materiału z przyczyn wynikających ze specyfiki danego powierzonego towaru. Warunkiem realizacji zamówienia jest akceptacja wskazanego ryzyka przez Zamawiającego.
  13. Pakowanie towaru - standardowo, każda sztuka produktu odzieżowego zdobionego jest pakowana w torebkę foliową, a następnie zbiorczo w kartony. Produkty odzieżowe, na których nie wykonano żadnych zdobień są pakowane wyłącznie zbiorczo do kartonu (bez torebki foliowej). Każdy karton zawiera opis zawartości. Każdy inny sposób pakowanie/konfekcjonowania powoduje naliczenie dodatkowych opłat. O konieczności poniesienia dodatkowych opłat za pakowanie Klient jest informowany podczas składania zamówienia.
  14. Towary zakupione u Sprzedającego dostarczane są w zależności od metody dostawy wybranej przez Zamawiającego, tj.:
    14.1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej lub
    14.2. Zamawiający może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
  15. W przypadku wyboru odbioru osobistego przez Zamawiającego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji/wysyłki zamówienia.
  16. W przypadku wybrania opcji odbioru osobistego Zamawiający zobowiązany jest zamawiany towar odebrać w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia o możliwości odbioru zamówienia. Zamówienia nieodebrane we wskazanym terminie będą wysyłane na koszt Zamawiającego na adres wskazany w fakturze VAT, chyba że ich dostawa ustalona zostanie odmiennie, indywidualnie z Zamawiającym.
  17. Towary zakupione przez Zamawiającego pozostają w posiadaniu Sprzedającego do czasu uregulowania wszystkich płatności za towar.
  18. W przypadku sytuacji i stanów nadzwyczajnych takich jak: kataklizmy, wojny, pandemie, epidemie, znaczne opóźnienia w łańcuchach dostaw lub inne wydarzenia oraz sytuacje ograniczające swobodny przepływ osób oraz towarów, który może spowodować wydłużony termin realizacji zamówień, terminy realizacji zamówień ustalane będą indywidualnie z Zamawiającym. Sprzedający nie ponosi wówczas odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów ustalonych pierwotnie z Zamawiającym.
lewySTANDARYZACJA UMIEJSCOWIENIA

§ 1.4
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Sprzedający jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia podawany jest przez Przedstawiciela Sprzedającego.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa, to m.in.:
  • Polska
  • Niemcy
  • Słowacja
  • Czechy
  • Litwa
  • Łotwa
  • Szwecja
  1. Zamawiający może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy Sprzedającego w godzinach jej otwarcia.
  2. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Zamawiającego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedający wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

§ 1.5
DOSTAWA CZYSTEGO TOWARU DO ZDOBIENIA
Dostawa towaru klienta przeznaczonego do wykonania zdobień:
  • Towary klienta przeznaczone do wykonania zdobienia proszę dostarczyć na adres:
SEMA-PRINT Magazyn
ul. Łuczanowicka 27
31-766 Kraków
Poland

  • Do każdej przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz awizacyjny który winien zawierać wewnętrzny numer zamówienia SEMA-PRINT (numer nadany przez reprezentanta Spółki SEMA-PRINT).
Formularz awizacyjny można pobrać:




  1. Formularz awizacyjny należy przykleić w widocznym miejscu na każdej przesyłce.
  2. Przed wysłaniem towaru należy przesłać do reprezentanta Spółki SEMA-PRINT awizację towaru zawierającą datę dostawy, nazwę firmy dostarczającej przesyłkę oraz ilość i wagę paczek.
  3. Dostawy paletowe należy realizować na euro paletach lub paletach jednorazowych o wymiarach 120x80 cm.
  4. Dostawy paletowe przyjmowane są na Magazyn Spółki w dni robocze w godzinach 7:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku.
  5. Dostawy które nie posiadają formularza awizacyjnego oraz dostawy paletowe przywożone poza wyznaczonymi godzinami pracy magazynu nie będą przyjmowane na magazyn.

§ 1.6
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedającym za pośrednictwem przedstawiciela Sprzedającego, z zastrzeżeniem § 1.8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    2.1. W którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Zamawiającego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2.2. W którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedającego, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 1.7
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedający zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  2. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  3. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Sprzedający prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Wadowska 2, 31-990 Kraków niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  5. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  6. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  7. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedającego w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
Wzór formularza odstąpienia od umowy:

lewyPOBIERZ

§ 1.8
WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 1.6. Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1.1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    1.2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    1.3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    1.4.W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    1.5.W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    a) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 1.9
WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI
  1. Każdemu Zamawiającemu przysługuje prawo składania reklamacji w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zawartą umową.
    W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie internetowej www.semaprint.com.pl
  2. Sprzedający udziela odpowiedzi na reklamacje Klienta w terminie 14 dni roboczych.
  3. O wyniku rozpatrzenia reklamacji będzie decydował Zespół do Spraw Rozpatrywania Reklamacji.
  4. Sprzedający nie uwzględni reklamacji towaru, jeśli:
    4.1. Jest on zgodny z ustaleniami z przedstawicielem Spółki;
    4.2. Posiada on ślady uszkodzenia mechanicznego lub ślady wynikłe z niewłaściwego użytkowania czy naturalnego zużycia;
    4.3. Towar został poddany przez Sprzedającego dalszym procesom (np. haft, nadruk, aplikacja);
    4.4. Występuje różnica w kolorach lub odcieniach wydruku na produkcie z obrazem zawartym w przesłanym przez Zamawiającego pliku, wynikająca ze specyfiki produktu (np. faktura materiału, pierwotny kolor materiału itp.);
    4.5. Wielkość zdobienia nie została sprecyzowana przez Klienta;
    4.6. Umiejscowienia zdobienia na produkcie nie zostało określone przez Klienta.
  5. Wszelkie niezgodności ilościowe w przesyłkach należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@semaprint.com.pl, oraz do wiadomości przedstawiciela Sprzedającego niezwłocznie po otrzymaniu towaru.
  6. W przypadku zdobienia na powierzonym przez Zamawiającego towarze, np. materiałach lub produktach Zamawiającego, Sprzedający ponosi odpowiedzialność wyłącznie za wykonane zdobienie. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powierzonego przez Zamawiającego towaru spowodowane podwyższonym ryzykiem związanym ze specyfiką materiału, na którym będzie wykonywane zdobienie, co może wiązać się z wystąpieniem różnego rodzaju uszkodzeń (np. przypalenia/wykurcz materiału podczas wygrzewania nadruku w prasach transferowych lub w tunelach suszących). Przed przyjęciem powierzonego zdobienia Zamawiający jest informowany o możliwości uszkodzenia powierzonego materiału. Warunkiem przyjęcia Zamówienia jest akceptacja wskazanego ryzyka przez Zamawiającego.
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wykonana zostanie naprawa reklamowanego towaru, a jeśli naprawa nie będzie możliwa, warunki rekompensaty zostaną ustalone indywidualnie (obniżenie ceny, lub zwrot poniesionych kosztów przez Zamawiającego).
  8. Reklamowany towar powinien zostać przekazany przez Zamawiającego na adres Sprzedającego osobiście lub opłaconą przesyłką kurierską. Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane. Jeżeli towar reklamowany został uprzednio rozdzielony pomiędzy odbiorcami Zamawiającego, koszt zorganizowania przekazania reklamowanego towaru do Sprzedającego spoczywa w całości na Zamawiającym.
Wzór formularza reklamacji:



§ 2.0
DANE OSOBOWE
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Zamawiającego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedającego, podanych przez Zamawiającego jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    2.1. Umowa lub działania podejmowane na żądanie Zamawiającego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2.2. Ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    2.3. Prawnie uzasadniony interes Sprzedającego, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  3. Podanie danych przez Zamawiającego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Zamawiającego podane w związku zamówieniami będą przetwarzane do momentu, w którym:
    4.1. Przestanie obowiązywać umowa zawarta między Zamawiającym a Sprzedającym;
    4.2. Na Sprzedającym przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Zamawiającego;
    4.3. Ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Zamawiającego lub Sprzedającego, związanych z zawartą umową sprzedaży:  
    4.4. Zostanie przyjęty sprzeciw Zamawiającego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedającego.
  5. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania:
    5.1. Dostępu do swoich danych osobowych,
    5.2. Ich sprostowania,
    5.3. Usunięcia,
    5.4. Ograniczenia przetwarzania,
    5.5.Przeniesienia danych do innego administratora
    a także prawo:
    5.5.1. Wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Zamawiającego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Zamawiający powinien skontaktować się ze Sprzedającym przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu
  7. W przypadku gdy Zamawiający uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Zamawiający może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 2.1
ZASTRZEŻENIA
  1. Zakazane jest dostarczanie przez Zamawiającego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane Zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Zamawiającym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
  5. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona. Odrębnie.
  6. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem Przedsiębiorcy uprzywilejowanego jest wyłączona.


Regulamin newslettera

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.

§ 2.1
DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy SEMA-PRINT prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://www.semaprint.com

Sprzedający - SEMA - PRINT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem ul. Wadowska 2, 31-990 Kraków, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000979668, NIP 6782676587, nr REGON351550912

Zamawiający - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.

§ 1.2
NEWSLETTER

  1. Zamawiający może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Zamawiający, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Usługobiorca w drugim kroku wybiera z podanych opcji status "Dystrybutor", "Agencja Reklamowa" albo "Klient końcowy" Usługobiorca, poprzez kliknięcie w checkbox oświadcza, iż zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego zapisy.
  4. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Zamawiający – z zastrzeżeniem ust. 6. Umowa o korzystanie z usługi Newsletter zostaje zawarta na czas nieokreślony i jest bezpłatna.
  5. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach usługi Newslettera wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę od momentu zapisania się do Newslettera.
  6. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Zamawiający jest zobowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
  7. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera, każdorazowo znajdować się będzie informacja o możliwości wypisania się z Newslettera wraz z właściwym linkiem.
  8. Zamawiający może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie korzystając z opcji, o której mowa w ust.7 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy:kontakt@semaprint.com.pl
  9. Skorzystanie przez Zamawiającego z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
  10. Sprzedający może zawiesić bądź zakończyć świadczenie usługi Newsletter po uprzednim poinformowaniu Zamawiających na podane przez nich adresy e-mail.
  11. Sprzedający ma prawo do usunięcia nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail podanego przez Zamawiającego.

 

§ 1.3
REKLAMACJE

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Sprzedającemu na adres e-mail:kontakt@semaprint.com.pl
  2. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

§ 1.4
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1.1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić za.wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    1.2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    1.3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    1.4. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks

§ 1.5
DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Sprzedający. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedającego – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Zamawiającego jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Zamawiającego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Zamawiającego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedający nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
  4. Dane Zamawiającego będą przetwarzane do momentu, w którym:
    4.1. Zamawiający wypisze się z Newslettera;
    4.2. Ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Zamawiającego lub Sprzedającego, związanych z Newsletterem;
    4.3. Zostanie przyjęty sprzeciw Zamawiającego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedającego;
    4.4. W zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania:
    5.1. Dostępu do swoich danych osobowych,
    5.2. Ich sprostowania,
    5.3. Usunięcia,
    5.4. Ograniczenia przetwarzania,
    5.5. Przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
    5.6. Wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Zamawiającego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Zamawiający powinien skontaktować się ze Sprzedającym.
  7. W przypadku gdy Zamawiający uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Zamawiający może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 1.6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Sprzedającego.
  2. Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Zamawiającego podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Zamawiający nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że je akceptuje.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Zamawiający powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Sprzedającego: kontakt@semaprint.com.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Zamawiającego treści o charakterze bezprawnym.
  6. W przypadku ewentualnego sporu ze Sprzedającym niebędącym Konsumentem, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
Newsletter
Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?

SEMA-PRINT SP. Z O.O.

ul. Wadowska 2, 31-990 Kraków

tel. +48 510 043 720

fax. +48 12 684 66 10